Title: Message

VOJISLAV ŠEŠELJ NAKON PRVOG POJAVLJIVANJA PRED HAŠKIM TRIBUNALOM, ZADOVOLJAN I RASPOLOŽEN, POZVAO PORODICU

Jadranka Šešelj> Ponosni smo i hrabri nas Vojino držanje

Lider radikala dr Vojislav Šešelj nakon prvog pojavljivanja pred Haškim tribunalom pozvao je porodicu u Beogradu ne skrivajući zadovoljstvo i raspoloženje. Supruga šefa radikala, Jadranka Šešelj u izjavi za naš list tvrdi da je Šešelj pozvao poslije prvog pojavljivanja pred Haškim tribunalom i da je bio raspoložen.
/ Malo smo mirniji, u odnosu na prethodne dane kada smo bili napeti, nikakvi i kada nam je bilo izuzetno teško. Voja je zadovoljan prvim pojavljivanjem pred Haškim tribunalom. Prilično nas hrabri njegovo držanje. Zadovoljni i smo i ponosni / tvrdi Šešeljova supruga.
Supruga lidera radikala kaže da se Šešelj prije toga dva puta javio porodici.
/ Nijesam očekivala da će se tako brzo javiti, s obzirom da je bilo govora da je u počektu u Haškom tribunalu izolacija, i da to traje zavisno od njihove procjene, od sedam do 47 dana, kao u slučaju Slobodana Miloševića. Kada se javio, bila sam iznenađena i zatečena i nijesam mogla ništa da ga da. pitam. Nijesam ni morala. Dovoljno mi je bilo što mi se javio i što je rekao da je sve u redu. Malo nas je smirio i osjetili smo olakšanje. Ponovo nas je zvao poslije podne i rekao da je zadovoljan smještajem. Nema govora o nekoj udobnosti. Rekao je da je solidno, da su korektni prema njemu i da nema nikakvih problema / priča Šešeljova supruga.
Ona smatra da o nekoj posjeti Šešelju za sada nema govora, s obzirom da je pred Tribunalom postavio pitanje eksteritorijalnosti suda.
/Još uvijek ne znam šta će se dogoditi, ali pretpostavljam da nema govora da se izbjegnu holandske vize. Sačekaćemo odgovor koji će uslijediti / ocjenjuje supruga prvog čovjeka Srpske radikalne stranke.
M.B.

http://www.revijad.cg.yu/dan/