DANAS
27. jun

antrfile

Divljanje na Banovom brdu

Predstavnici Jukom i Aleksandar Bratic iz Cesida upoznali su novinare sa
poslednjim primerom policijskog divljastva. Rec je o brutalnom
prebijanju mladica Bojana Stojanovica koji je u kaficu pokusao da spreci
policajce koji su nameravali da se, bez ikakvog povoda, obracunaju sa
covekom koji je srcani bolesnik. Vidno uznemiren, sa rukom u gipsu,
Stojanovic je rekao da su policajci njime "obrisali pod".
- Samo sam rekao "Necete valjda da nas tucete, nismo zivotinje". Njih
sestorica su me oborili na pod i besomucno sutirali. Kada smo dosli u
Urgentni centar, videli smo jos tri mladica koje je te noci pretukla
interventna patrola na Banovom brdu - rekao je Stojanovic.

                                       Serbian News Network - SNN
                                           [EMAIL PROTECTED]
                                        http://www.antic.org/