Title: Message

Za sedam minuta treba zavrsiti tri zadatka:

Pojesti veknu hljeba, poje.... zensku i ispeglati kosulju.

Prvo Svajcarac: Krene sa peglanjem, pojede pola hljeba i vrijeme
istekne.

Drugi na redu je Slavonac: Pojede kruh, krene s peglanjem i vrijeme
istekne.

Bosanac dade zenskoj peglu, rece joj da pegla kosulju, a onda je naguzi
s ledja jeduci hljeb i uspije sve zavrsiti za 7 minuta.

Voditelj analizira rezultate:

Svajcarac: Mi prvo radimo, onda jedemo i na kraju zadovoljstvo...
Slavonac: Mi prvo jedemo, onda na posao i ako se ne umorimo...
Bosanac: Mi naucili ako ne jebes one sto rade ne's se hljeba najest.