OTVORENO PISMO NENADA BUCINA MILU DUKANOVICU

Mnogo - i od mnogih - nepostovani premijeru!

    Koliko juce bio mi je nezamisliv, a pogotovo neprihvatljiv svaki javni
istup i oglasavanje, a posebno obracanje licnostima kakva ste vi. Da to
samozaricanje prekrsim najtjeralo me je sinocnje zloci-nacko, politicko
ubistvo glavnog i odgovornog urednika DN "Dan", divnog, pametnog i hrabrog
covjeka Duska Jovanovica. Jedno u nizu ubistava - istina, ne politickih -
koje ce, po obicaju, ostati nerasvjetljeno, kao sto su mnoga obavljena za
vrijeme vase slavne, nekaznjene - do sada - vladavine.
Ne obracam se vama kao osobi koja bi morala biti odgovorna za sve
nepodopstine u vasoj carevini ("Milo, care" pozajmio sam iz vokabulara vasih
pristalica pa "prenio" na bestragiju kojom vladate), nego kao dokazanom
prijatelju lista "Dan" i njegovog Urednika, koji jos nijesu stigli da vam
isplacaju sve dusevne nepreboli! (Koliko li vam tek "iznose", i donose
radovanja, razni tranziti i "reforme"?!) Ovo stoga sto cete, ne treba
sumnjati, biti posebno zainteresovani da se sinocne ubice i davnasni
narucioci sto skorije otkriju, kako - ne daj Boze! - ne bi krenula kakva
malogradanska i nedobronamjerna zuckanja. Jedino zebem: kako li ce vam to
poci za rukom? Jer, i do sada ste, posebno nakon ubistava Zugica i
Raspopovica, obecavali da cete prevrnuti i zemlju i nebo (zemlju ste,
priznajem, temeljno prevrnuli i bestragisali!) i brzo saopstiti imena
narucilaca i izvrsilaca. Pa bi: jututunska ju ha, ha, ha...!
Da li to vasi potcinjeni u policiji i pravosudu - u kojemu potcinjene, da je
srece, ne biste smjeli imati, a istini za volju, imate puke slugane! - nece
da vas slusaju? Da li nijesu profesionalno odgovorni i strucno dorasli? Da
nije u pitanju neki njihov moralni defekt, dvostruka uloga (ne daj Boze ovo)
ili slicno? Sve ove pretpostavke, sem poslednje, morale bi otpasti iz
prostog razloga sto ste ih vi lansirali i ustolicavali, a vi - zna se - ne
omanjujete! (Ja sam, cak, siguran da ce neki vasi "kadrovi" zbog slijepe vam
poslusnosti stici tamo kuda - nadam se - i vi!). Jedino - vrag bi ga znao
zasto - zbunjuje ova posljednja pretpostavka... U mom maternjem
srpskohrvatskom jeziku ima jedna mutna narodna izreka o ucincima lijeve i
desne ruke. Da je ova narodna izreka prevediva sa mog na vas maternji jezik
(a, bojim se, nije?!), mozda bi od tog "prevoda" trebalo i poci?! Veoma me
interesuje hocete li naci vremena da skoknete do piperskog groblja, ili ce
vas strah od nove dusevne boli (pa jos takve koja bi ostala bez finansijskog
ekvivalenta) primorati da pokojnog Duska oplakujete u svom skromnom domu.
Nesto slicno kao ono izostajanje sa nedavne sahrane niksicko-savnickih
mucenika, koje ste prvo poslali na ratiste (doduse, ne sami) pa se onda
(ostalo je neznano u cije ime i sa cijom saglasnoscu!) izvinjavali onima
koji su ih onako svirepo mucili i pobili! (U slucaju niksickog mimohoda kao
poruceno vam je doslo ucesce u skopskoj delegaciji, za cijeg clana prvobitno
nijeste bili predvideni!) Vidjecemo! Nadam se, prije no i sam vidim svoga
Boga.
Bez pozdrava i, kao sto rekoh, bez izraza postovanja, zavrsavam ovo otvoreno
pismo vasoj licnosti. Necu se potpisati ni kao vas podanik (sacuvaj Boze),
jer mi je oduzeto pravo glasa u ovoj vasoj privatnoj drzavi.
Nenad BuCin

http://www.revijad.cg.yu/dan/

                           Srpska Informativna Mreza

                                [EMAIL PROTECTED]