Hola,

estic provant el programa Skype i m'han sorgit alguns problemes. Concretament, tinc un contacte de Lleida que quan parlo amb ell (per veu), el sento bé, però quan parlem els dos alhora, llavors jo no el sento, però ell a mi sí.

Quan faig la mateixa prova amb un company de l'empesa, no em passa això, però clar, estem connectats en una xarxa local.

El que m'agradaria és provar amb algú una conversa de veu, per veure si el problema és meu o del contacte de Lleida.

Si algú em vol ajudar i provar una conversa de veu amb mi, que m'indiqui el seu nom d'usuari i llavors l'afegiré com a nou contacte.

Moltes gràcies.

Nuevo Correo Yahoo!

Responder a