Am si eu o nelamurire legata de cum implementez pipe-urile pe Windows.

In laborator am vazut exemplul cu a|b, unde a si b sunt doua comenzi oarecare
ce pot fi executate cu CreateProcess. problema mea este ce fac cand am ceva de
genul

Pot sa apelez recursiv programul meu (mini-shell.exe) pentru a executa
procesele?

M-am mai gandit sa execut procesele secvential, dar nu stiu ce dimensiune
trebuie sa aiba pipe-ul si as pierde informatia scrisa. Pot incerca euristic,
dar nu cred ca asa se face in mod normal.
http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/resurse/lista-discutii

Raspunde prin e-mail lui