Salut,

Am rulat cu valgrind si primesc memory leak-uri pe testele in care am
comenzi invalide, intra pe exit si nu mai are loc dezalocarea memoriei
folosite pana in momentul respectiv. Pe testele mari (ex testul 28) nu
primesc memory leak-uri dar pe testul 29 care contine comanda bla primesc
memory leak-uri desi inainte de exit dezaloc memoria folosita ( eliberez
memoria intregului hash).

Am observat ca ramane un bloc de 500 bytes care este memoria alocata de
compilator pentru functia de citire. Parsarea se face intr-o alta functie
apelata din functia de citire. Deci in momentul in care se da exit ramane
alocata memoria pentru functia respectiva care are declarate variabile
locale si nu cred ca mai sunt eliberate.

Cum as putea rezolva ?

Multumesc