Banuiesc ca e in regula daca am adaugat hash.c, dar acesta
e folosit doar intr-o regula explicita din Makefile (regula ce nu
e apelata de make sau make build). Motivul pentru care am
adaugat si hash.c este pentru consistenta.

Pe 12 martie 2017, 16:14, Mihai Barbulescu via so <so@cursuri.cs.pub.ro> a
scris: