> Ai rulat pe mașina virtuală de Windows de aici [1] ?
>
> [1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv
>
> Costin

Folosind linkul [1] de la Costin, Mihaela, te rog sa iti rulezi tema
cu un valgrind si/sau gdb dupa memory leaks si/sau buffer overflow &
stack overflow pentru ca ai o gramada de accese nevalide la memorie in
testele de Linux ce rezulta in segmentation fault.

Probabil ca "local" nu ti se reproduc dar in masina [1] se reproduc

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv