Done! [😊]

Pirtoaca George Sebastian

________________________________
From: Mihai Barbulescu <b12mi...@gmail.com>
Sent: Friday, March 24, 2017 9:43:03 PM
To: Sisteme de Operare; George-Sebastian PÃŽRTOACÄ‚ (66847)
Subject: Re: [so] [Tema2][Windows] Bug-uri in scheletul de cod

Fă-ți un fork la so-assignments. Dai push in remote-ul care linkeaza către fork
tău și apoi va genera un link pe care apeși și se face pull request

In fork tău ar trebui să ai automat drept de write.

După procesul de review al bug-ului îl mergeuim noi

On 24 Mar 2017 21:35, "George-Sebastian PÃŽRTOACÄ‚ (66847) via so"