Pe 3 aprilie 2017, 10:01, Costin Lupu <costin....@gmail.com> a scris:

> de

> Fix ca în cazul operatorului de paralelizare, și pentru operatorul pipe
> procesele pornesc în paralel și se pot termina în orice ordine. Nu ai
> nevoie de thread-uri. Nu înțeleg de unde vine nelămurirea ta, mai am
> nevoie de niște clarificări în sensul ăsta.
>
> Ia spre exemplu comanda: 'cd | echo foo'. Subcomanda 'echo foo' nici
> măcar nu citește de la stdin.

Nu inteleg cum poti lansa cele 2 procese in paralel fara sa pornesti
threaduri. Singura varianta pe care o vad e sa transformi functia intr-un
executabil si sa i-l dai ca parametru lui CreateProcess. Altfel parcurgerea
arborelui e inerent secventiala. Imi scapa ceva?
http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii

Raspunde prin e-mail lui