Salutare tuturor,

Revin cu rugamintea ca atunci cand observati diferente intre ce
dezvoltati si ce rulati pe vmchecker sa urmati pasii de mai jos:

1. Descarcati masinile virtuale de SO de aici [1]. Sunt IDENTICE cu ce
are Vmchecker
2. Rulati manual comenzile de shell de la test case-urile care pica
sau se blocheaza
3. Cand raportati problema pe lista de SO descrieti:
      a. Ce inseamna "local"
      b. Ce problema aveti: "local" merge sa fac X, dar pe vmchecker
se manifesta in modul Y

Ne ajuta sa intelegem si sa descoperim mai repede problema voastra.

[1]  https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv