Salut,

Intrucat stiu ca este permisa folosirea unor implementari open-source
pentru diverse structuri de date, am ales sa folosesc o implementare
de hashtable in C care se bazeaza doar pe macrodefinitii. Problema
este ca aceasta nu trece testul de coding style, fiindu-mi imposibila
editarea fisierului .h spre a trece acel test (are mai mult de 1000 de
linii, in mare doar macrodefiniitii). Exista vreo modalitate de a face
checkpatch sa ignore acel fisier (sa fie denumit intr-un anumit fel,
sa fie pus intr-un anumit folder)? Mentionez ca celelate fisiere din
arhiva trec testul de coding style.

Multumesc,
Simion-Constantinescu Andrei
333CA