Salut Dan,

Pe Linux la cd in caz de eroare nu afisezi nimic. M-am uitat din nou
pe Linux si as putea sa iti acord cele -0.2 puncte pierdute. Desi cd e
foarte greu de evaluat in cazul temei tale. Ar fi trebuit poate, din
pacate, -0.1 pentru ne-existenta unui mesaj de eroare/imposibilitatea
verificarii de functionalitate a redirect-ului cd-ului. Desi asta e
doar functionalitate de Bash, nu-s sigur in celelalte shell-uri. Pt ca
e prea tipic am decis sa nu iti scad nimic

Pt variabilele hardcoded cam avea dreptate pe windows. Solutia cu
macro era cea mai buna, cea propusa de tine, intrucat depunctarea nu
se regasea pe Linux am scos-o si de pe Windows

Ai 10 pe ambele teme si karma de la mine