Salut,

Am vazut ca in cursul 8 pus pe ocw se precizeaza ca firele de executie ale unui
proces partajeaza masca de semnale (pagina 15 din fisierul PDF). In man (man 7
pthreads) se precizeaza ca "As well as the stack, POSIX.1 specifies that
various  other  attributes are distinct for each thread, including: ... signal
mask (pthread_sigmask(3)) ...".

Din cate am putut observa, ceea ce se intampla atunci cand un proces primeste
un semnal asincron este ca nucleul se uita daca thread-ul "principal" (cel
pentru care pid == tgid) blocheaza sau nu semnalul: daca da, atunci cauta
iterativ prin lista de firele de executie si se opreste la primul thread care
nu blocheaza semnalul, daca nu atunci ii livreaza semnalul. Aceste observatii
sunt valabile pentru Linux.

Prin urmare, fiecare fir de executie dintr-un proces are propria masca de
semnale (privata) sau imi scapa mie ceva?

Spor,

Pirtoaca George Sebastian