Salut.

Parsarea inputului de la stdin o faci cat timp nu intalnesti EOF
(CTRL+D) character sau cum bine ai implementat o comanda invalida.

Nu as vrea sa fac efectiv aici rezolvarea parsingului la stdin ca
practic rezolv tema, dar propun sa mai verifici modul in care
folosesti strtok in acea bucla si in plus sa consideri eventual o
citire linie cu linie a inputului si sa faci strtok pe liniile
incasate. Just 2 random cents