Salut,

Am urmat modelul din enunțul temei în legătură cu execuția handler-ului:
folosesc o funcție intermediară pe care o dau ca parametru la apelul
pthread_create, iar în funcția respectivă, atunci când este rândul
thread-ului să ruleze, apelez handler-ul.

Problema este că, în orice fel aș apela handler-ul, pare că nu se întâmplă
nimic. Am încercat să fac debug, dar tot nu îmi dau seama de ce nu se
apelează.

Ca eroare, la testele care ar trebui să testeze execuția handler-ului(7-),
programul se oprește la apelul pthread_join, iar când
folosesc strerror(errno), eroarea se dovedește a fi, în mod ciudat,
”Success”.

Care ar putea fi problema?

Alexandru Militaru