După cum a observat și Darius, IP-ul 10.0.2.15 pare să fie un IP de
VirtualBox pe o interfață NAT. Prin urmare, nu ai acces la IP-ul mașinii
virtuale de pe host. Pentru a rezolva asta, ai mai multe variante:
1. Schimbă-ți interfața în modul bridged
2. Adaugă-ți un port forward pentru portul 22[1]
3. Adaugă-ți o nouă interfață de tipul host-only, pe care s-o folosești
doar pentru conectivitatea între host și mașina guest.

[1]
https://www.howtogeek.com/122641/how-to-forward-ports-to-a-virtual-machine-and-use-it-as-a-server/

Numai bine,
Răzvan