Salut,

Am cateva intrebari legate de enuntul problemei.

1.1 Din cate am inteles din enunt, cererile vor fi siruri de caractere care
respecta protocolul http. Ca si informatie utila din aceaste cereri, mai e
ceva pe langa request path-ul pentru fisier?

1.2 Ne vor trebui si alte functii de callback pe care sa le includem in
http_parser_settings pentru http_parser_execute?

2.1 Cum anume va trebui sa fie raspunsul pentru o cerere valida? Trimit pur
si simplu fisierul si apoi trimit un mesaj de genul "HTTP/1.0 200 OK\r\n"?
Sau trebuie sa integrez continutul fisierului intr-un sir de caractere care
are pe langa si alte campuri cum ar fi "Content-Length:" si altele asemenea?

2.2 Cum anume va trebui trimis un fisier folosind mecanismul de zero-copy?
Referitor la intrebarea de mai sus. Acesta nu prea poate fi adus in memoria
procesului pentru acea integrare intr-un mesaj de tip HTTP din cate imi dau
seama.

2.3 Cum anume arata o cerere invalida? O cerere care are un path care nu
duce catre nici un fisier si atat? Sau mai sunt si alte campuri din cerere
de care trebuie tinut cont?

Multumesc anticipat!

O seara buna,
Catalin