Buna dimineața,

Problema persista in ciuda faptului ca am tot incercat sa ii dau de cap. Nu
la timeout este problema, se incheie in mai putin de 10 secunde sigur, iar
valgrind imi spune ca totul este in regula , la oricate rulari.
Am luat exemplul epoll_echo_server si nu am alocat nimic in plus si nici nu
depasesc buffere locale... doar folosesc AWS_LISTEN_PORT, html parser si un
sendfile in plus.
Am incercat sa fac o prima varianta care nu este asincrona, pe socketi care
n-au fost configurati cu fcntl. Sunt foarte putine modificari facute si
le-am
verificat si nu este vreo corupere de memorie. Tind sa cred ca altundeva ar
fi problema care duce ca ./run_test.sh sa treaca si ./run_all.sh sa pice pe
cele 3 teste (16/17/18).😔

Mulțumesc,

Roxana

Raspunde prin e-mail lui