Buna Ziua.

1.M-am uitat in laborator si in libaio.h [1] la structura io_event ca sa
vad ce campuri de date mi-ar putea oferi cati bytes au fost citit, insa
nu-mi dau seama care ar putea fi.
Am printat din campul obj (care in situatia aceasta este iocb) tot ce se
afla la iocb.u.c (adica structura io_iocb_common) si am observat ca acestea
au ramas la fel cu valorile setate cand am folosit io_prep_pread (desi
printarea a fost facuta dupa ce s-a finalizat apelul io_getevents).

2. Daca am inteles bine, asta inseamna ca in combinatie cu folosire
epoll_wait, ne anunta cand operatia a luat sfarsit deci atunci read-ul este
asigurat sa nu se blocheze, deci este deajuns doar sa verificam daca a avut
loc o eroare, altfel orice ar fi inseamna ca s-a terminat, nu?

https://code.woboq.org/linux/include/libaio.h.html#99

Raspunde prin e-mail lui