Salut,

Legat de funcția de comparare, în enunț spune că nu avem voie să folosim o
funcție de comparație creată de noi. Ce înseamnă asta mai exact? Avem voie
să facem funcția noastră de comparație care să nu fie altceva decât un
wrapper pentru funcția oferită în temă? Spre exemplu coada mea cu
priorități este generică și totul se bazează pe void*. Am nevoie să fac o
funcție de comparație în care să apelez funcția oferită și de asemenea nu
prea văd cum aș putea să controlez ordonarea dacă am avea priorități egale
fără să creez funcția proprie de comparație.

Seară bună!
http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii

Raspunde prin e-mail lui