On Mon, 4 Mar 2019 at 10:29, Aida-Ștefania MANOLE (87667) via so
<so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Buna!
>
> Se mentioneaza in enunt: "Încapsularea datelor într-o formă abstractă pentru
> o structură de date". Se refera la abordarea de la [1]? De asemenea, coada
> trebuie sa fie generica (campuri void*)?
>
> [1] http://www.cs.yale.edu/homes/aspnes/pinewiki/AbstractDataTypes.html

Buna Aida,

Mai jos la depunctari e specificat (sper eu) mai clar ce vrem:  "-2
implementare netransparentă a cozii de priorități; coada de priorități
ar trebui să fie abstractizată cu un singur obiect (în C: structură de
date), iar operațiile pe coadă trebuie făcute pe obiectul respectiv.
Puteți folosi definiții proprii pentru elementele cozii."
--- Traduc: nu imi lucrati pe niste vectori/liste/heap-uri direct care
sunt globale, ci imi lucrati pe un __obiect__ numit
coada_de_prioritati si operatiile (functiile/metodele) se fac pe acel
__obiect__ care e primit ca parametru. Cum in C n-avem clase rezulta
ca obiect = structura. Adica, da, ceva similar cu ce in link-ul dat de
tine pe obiectul - Sequence

Legat de void* tot enuntul ne spune: "Să se implementeze în C o coadă
de priorități ce va conține cuvinte.". Implementarea e la latitudinea
ta, testele presupun ca in coada putem insera si obtine la extragere
CUVINTE.