On Mon, 4 Mar 2019 at 20:43, Vlad Tarachiu via so <so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Am facut asta si am zis si in mesajul original. Cand iau testul separat mie
> imi apare rezultatul corect (michael o singura data, nu de 3 ori). Cand il
> pun pe checker apare de 3 ori.
>
> On Monday, March 4, 2019, 8:38:24 PM GMT+2, Ionuț Mihalache
> <ipopesc...@gmail.com> wrote:
>

> Mai verifică dacă ai grijă la cazul când operația top nu este corectă(cazul
> când primește unul sau mai mulți parametri). Din ce văd pe vmchecker ție îți
> apare michael de 3 ori și corect este să apară o singură dată sau poate ai un
> printf în pop.

> [...]

Salut Vlad,

Arata-mi, te rog, cat se poate de concret aici urmatoarele rezultate
(intre timp noi ne uitam la tema ta/problemele tale):

1. Cum rulezi pe masina virtuala de SO "luand testul separat" si ce
output iti da
2. Ce se intampla daca rulezi cu binarul tau ./run_all.sh din folderul
checker/multi -> adica toata suita de teste, iti face la fel?
3. Ce erori se plange vmchecker ca ai?

De asemenea, vezi ca am actualizat si testele nu se rulau intr-o
ordine corecta, poate dupa update te prinzi ce gresesti.

Tema ta e pusa si undeva pe gitlab [1]?

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/folosire-gitlab