Salutare,

Am descoperit o mica nesincronizare in modul in care se rulau testele
invalid parameters vs. testele stres descoperita de echipa de teme.

Actualizarea a fost facuta pe
- github [1]
- vmchecker - toate temele au fost retrimise la testare. Va rog
printr-un reply la acest thread sa imi spuneti daca rezultatele sunt
"neasteptate" sau exista alte probleme cat mai curand.

Pentru a va actualiza ce e la [1]: daca ati dat git clone, mergeti in
directorul so-assignments unde sunt toate resursele si rulati comanda
git pull. Daca ati folosit butonul de download release de pe github si
ati descarcat o arhiva trebuie sa descarcati din nou acea arhiva prin
acelasi proces (am prefera totusi sa dati git clone) pentru a avea
ultima versiune a checkerului si a fi in sync vmchecker vs. local cand
lucrati.

Mult spor la tema!

[1] https://github.com/systems-cs-pub-ro/so-assignments/tree/master/1-multi