On Wed, 6 Mar 2019 at 14:15, Rares Dobre <rares...@gmail.com> wrote:

> Nu vorbim despre situații reale, încerc să înțeleg cum funcționează
> checker-ul. Mai exact, dacă eu voi avea următoarele intrări în ordinea
> [cuvânt ; prioritate]:
> Bla 50
> Blabla 25
> Alabala 20
>
> Contează în vreun fel dacă sortarea este de jos în sus sau de sus în jos?
> Influențează cu ceva rezultatul testelor? Sau testele vor apela TOP si vor
> verifica dacă este cel bun?

Sa te mai uiti putin pe definitia cozii de prioritati si sa te mai
uiti la teste. Tu mi-ai dat exemple de 3 operatii de insert. Print-ul
(conform cerintei!) se face cand chemam top sau pop. La insert trebuie
sa te asiguri ca e respectata definitia cozii de prioritati asa cum e
si specificata in enunt, daca nu e clar ne spui

PS: data viitoare foloseste reply all sa ajunga mailul pe lista.