Salut Alex,

Enuntul temei spune destul de clar la sectiunea de punctare [1] ca nu
puteti folosi ifdef-uri de platforma si codul trebuie sa fie _identic_
(portabil) pe ambele platforme. Punctual, pentru problemele tale:
* regex.h [2] -> m-am documentat, pare specific GNU/POSIX - nu e
disponibil pe Windows - ghinion. Nu o poti folosi. Ai putea sa iti
spargi capul cu un lexer pentru a obtine cod ANSI C, dar e overkill pt
ce aveti de facut la tema asta.
* DLL_IMPORTS -> este specific Windows ai avea nevoie de macro doar
acolo, pe Linux ar trebui sa fie nedefinit -> bagi ifdef de platforma
-> interzis

M-am uitat pe ce ai submis pana acum pe gitlab - my 2 cents: fiind o
tema mica nu e nevoie sa iti exporti ca biblioteca dinamica
priority_queue.c. Ai putea incerca sa o exporti ca biblioteca statica
pentru a evita folosirea DLL_IMPORTS - n-ar fi ceva gresit, ai avea un
binar mai mare.

Legat de folosirea unor biblioteci ajutatoare: in cadrul temelor de la
SO, in principiu, este permis (daca enuntul nu interzice explicit
anumite lucruri), dar trebuie sa specificati sursa din care ati luat
(sau sa va asigurati ca se compileaza/dependenta e asigurata pe
vmchecker la rulare), sa pastrati licentierea asa cum a venit acel cod
sursa si sa mentionati in README ce _nu_ este munca voastra, altfel va
fi marcata ca plagiat. Trebuie sa fie cod C, nu uitati asta si in
special ANSI C pentru aceasta tema.

Evident, pentru tema 1 tot ce inseamna priority queue si procesarea
datelor de intrare/iesire trebuie sa fie implementarea voastra, altfel
iarasi o marcam ca plagiat.

Sper ca e totul clar acum.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-1#punctare
[2] https://pubs.opengroup.org/onlinepubs/7908799/xsh/regex.h.html