On Sat, 9 Mar 2019 at 21:21, Alexandru Fazakas via so
<so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salut,
>
> Acum că am schimbat sursele să nu mai folosească regex.h și nici o a
> doua bibliotecă
> dinamică, am o altă problemă (pe care nu o aveam înainte): testul 16
> dă SIGSEGV la
> prima rulare, deși rulând manual exact același lucru funcționează.
>
> Execuția este următoarea:
> "LD_PRELOAD=libso.so ./tema1 < _test/inputs/test16.in >
> _test/outputs/test16.out"
>
> Dacă cineva are un moment să se uite la ce se întâmplă pe gitlab, aș aprecia!
> :)

E tema si pe vmchecker? Cateva intrebari inainte sa ma uit:

1. Ai rulat local pe masina virtuala de SO cu un valgrind/gdb sa vezi
ce se intampla? Imi vine greu sa cred ca doar in context de
./run_all.sh crapa, nu inteleg ce rulezi manual, testul acela
injecteaza cod "faulty" de malloc
2. Faci exit(12) sau return 12 pe cazuri de eroare la
malloc/calloc/realloc? Verifici apelurile malloc/calloc?