Buna Andrada,

Probleme de compilare le ai din cauza faptului ca variabila size este este
declarata probabil in mijlocul functiei. Asa cum zice Paul, compilerul de
Windows nu-ti permite declararea de variabile in mijlocul unei functii, ci
doar imediat dupa antetul acesteiea.

În lun., 11 mar. 2019 la 01:05, Andrada Hristu via so <so@cursuri.cs.pub.ro>
a scris: