Vmchecker e picat si pe gitlab nu te gasesc, fara sa vad sursele si
manifestarea testelor imi e greu sa spun.

Pariul meu (in blind) - CRED - e ca ai implementat tu functia compare
in loc sa te linkezi la implementarea din libcompare.so, dar ti-am
spus si mai sus, vreau sa lucrez cu "stiinta" nu cu "credinta".

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu

Raspunde prin e-mail lui