On Wed, 13 Mar 2019 at 02:25, Aida-Ștefania MANOLE (87667) via so
<so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Buna,
>

> E ok daca unele functii din cadrul temei intorc void sau ceva diferit de int
> si am folosit return prin efect lateral pentru codul de eroare, daca exita?

Poti sa-mi traduci, te rog, in romana? Ca n-am inteles nimic din
intrebarea asta. Testul de "faulty malloc" vrea codul de eroare 12
(cel pt ENOMEM) numar natural ...

> De asemenea, am vazut intr-un raspuns al unui asistent ca nu e ok sa ne numim
> functiile insert, pop, etc. Puteti da un exemplu de nume considerat ca la
> carte?

Nu neaparat ca la carte dar ceva acceptabil din punctul meu de vedere:
pq_insert_element, pq_pop_element sau pq_insert_node sau
priority_queue_insert_elem