Salut,

Am o problemă la rularea checker-ului pe Windows. Pe Linux primesc 95/95 iar pe
Windows 81/95, unde toate testele de memcheck(și doar acestea) sunt failed.
Menționez că nu am erori de compilare. Am compilat pe Linux cu parametrii
suplimentari "-ansi -pedantic-errors -std=c89" și tot nu apar erori. Acest
comportament se păstrează atât local, pe mașinile virtuale, cât și pe vmchecker.

Am mai încercat să rulez pe Windows folosind Dr. Memory. Îmi spune că aș mai
avea still-reachable allocation(s) și la câteva adrese de memorie îmi da
eroarea: <memory was allocated before tool took control>.

LDAP: stefan.traistaru

Mulțumesc,
Ștefan Trăistaru
http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii