Comanda de valgrind folosita de checkerul de SO este urmatoarea:

valgrind --leak-check=full \
--show-reachable=yes \
--vex-iropt-register-updates=allregs-at-mem-access \
--show-leak-kinds=all \
--error-exitcode=1 \
--log-file=_log "

Sugerez sa folosesti aceste flag-uri ale valgrind cand rulezi un test
sa vedem ce se ti se afiseaza la un test care pe windows pica.

Apropo: in masina virtuala de Linux poti face SSH activat sa ai si tu
un terminal sa dai copy paste in loc de screenshot.

Ce nu inteleg eu e ca pe vmchecker iti pica testul 16, vad ca la cele
de memcheck nu ai probleme nici pe Linux nici pe Windows.