Still asta e o diferență față de cum funcționează <stdio.h> (eu după asta mă
orientez în implementare). Să fac seek înapoi în caz de eroare ca să nu se
piardă conținut atunci... 😅

Sent from Mail for Windows 10

From: Adrian Șendroiu
Sent: Saturday, March 16, 2019 1:52 PM
To: Paul-Stelian Olaru; Sisteme de Operare
Subject: Re: [so] [SO][Tema2][Multi] Probleme test_ferror_read_large

On Sat, 16 Mar 2019 at 13:10, Paul-Stelian Olaru via so
<so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> La testul test_ferror_read_large, testul se plânge că ar fi trebuit să
> returnez 0 dar eu returnez 8192.
>

> Dar dacă citesc 8192 (2 apeluri read() au succes) octeți și după am eroare,
> nu ar trebui să returnez câți am citit cu succes și abia citirile următoare
> să eșueze direct?
>

> Am o versiune veche pe Gitlab, voi da în curând commit și push la versiunea
> curentă (am niște regresii de care nu îmi dau seama)

Salut,

În principiu ar fi corect și să returnezi și câți bytes ai citit până
la apariția erorii, dar momentan în teste am ales varianta în care să
întorci 0.

Oricum, presupun că e foarte simplu să schimbi în implementare ca să-l
faci să returneze 0.

Adrian

http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii