Imi cer scuze, moficasem PATH-ul aiurea cu niste spatii in plus si de aceea nu
vedea drmemory.
Acum a ajuns la acelasi stadiu de pe vmchecker, trece SourceCheck-ul, dar se
blocheaza acolo si nu mai face nimic.. any words of advice?
Multumesc anticipat!
    On Saturday, March 16, 2019, 3:04:35 PM GMT+2, Tuculina Gabriel via so