În cerință nu este foarte clar când ar trebui so_fclose(stream) să returneze 0
și când SO_EOF.

În teste, văd că după o eroare la fgetc/fread ar trebui să returneze 0 și după
o eroare la fputc/fwrite ar trebui SO_EOF. Deci codul de retur bănuiesc că nu
depinde de so_feof(stream).

Când mă folosesc de codul de eroare, pică testele pe fread. Când nu mă folosesc
de codul de eroare, pică testul pe write_small (got 0, expected -1).

Also, testul 13 [test_fwrite_huge] spune că am 0 apeluri de sistem write (mă
rog, spune read dar hook-ul cred că e pentru write). O să mai fac verificări
dar dacă nu rezolv cu asta revin cu un topic separat. Problema este vizibilă și
în ce am momentan pe repo și cred că și în cel mai recent upload de pe
VMchecker.