From: Șendre Mihai-Alin
Sent: Monday, April 1, 2019 12:23 AM
To: Adrian Șendroiu
Cc: Paul-Stelian Olaru; Sisteme de Operare
Subject: Re: [so] Fwd: [Tema 2][Linux] Memcheck failed

Multam fain, Paul. Am rezolvat acum, dar nu-nteleg o anomalie. In momentul in
care detectez SO_EOF, pentru ca n-am reusit sa citesc toti cei size * nmemb
bytes, mai incerc un apel read. Calculez adresa buffer + offset si primesc
memcheck error, read(buf) points to unaddressable bytes. buffer + 5 merge
perfect, buffer + 3000 merge perfect, buffer + 3700 crapa. Any thoughts on
this? Cum vad eu lucrurile, orice pana la buffer + 4095 ar trebui sa
functioneze.

Mihai-Alin Șendre
+40764199156