Salut!

Pentru implementarea temei pe Windows intampin o problema destul de dubioasa.

Atunci cand citesc cu ReadFile sau cand scriu cu WriteFile, se scrie si se
citeste ceea ce trebuie, insa checker-ul nu imi detecteaza apelurile de sistem
si peste tot in checker am
Got 0, expected N. Facand afisari, am observant ca se executa ceea ce trebuie,
iar apelurile celor doua functii sunt facute corect. M-am ganit ca ar putea fi
de la HANDLE, insa acesta este corect. Pe checker-ul vechi primeam 73 de
puncte, acum primesc 17.

Ce as putea face ca si checker-ul sa detecteze aceste apeluri de sistem?

Multumesc!
http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii

Raspunde prin e-mail lui