Salut Razvan,
Cand au fost golite aseara temele din coada de pe vmchecker eu am reincarcat
tema nestiind ca ele vor fiulterior reuploadate de catre echipa. Astfel
arhivele mele au fost incarcate la 00:10, 00:15. Este posibil sanu primesc
depunctare pentru acest lucru sau daca se poate verifica ca aceleasi arhive au
fost incarcatesi inainte de ora 12?
Multumesc,Daniel    On Thursday, April 4, 2019, 7:02:57 AM GMT+3, Razvan
Deaconescu via so <so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

 Raluca-Mihaela Gîjgă via so <so@cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Buna seara,
>
> Am incarcat si eu arhiva temei cu o ora inainte de deadline, insa, coada
> era foarte incarcata.
>
> La ora deadline-ului au disparut toate temele din coada iar tema mea si a
> multor alti colegi a ramas cu rezultatul "Not Tested".
>
> Ar trebui sa reuploadez tema (asta insemnand sa iau depunctare pentru
> intarziere de o zi) sau efectiv sa astept rezolvarea problemei ?
>
> In momentul de fata coada apare goala, dar temele noastre inca apar cu
> "not-tested".

În general, dacă ați submis tema, indiferent de mesajul întâmpinat
(bine/rău), nu resubmiteți. Noi putem resubmite aceeași temă păstrând
timpul din vremea submisiei, fără penalizări pentru noi.

Răzvan