Buna Larisa,

Ce inseamna ca testezi local?
Folosesti masina virtuala de SO livrata de echipa de SO __nemodificata__?
Cum se manifesta testul pe checker? Cum se manifesta testul in masina
virtuala de SO?
Ce inseamna ca faci "modificari minore" - ce fel de modificari faci si nu
pot fi testate in masina virtuala de SO?

Testele se fac doar in masina virtuala de SO, alte experimente precum
Visual Studio sunt neinteresante.