Salut,

Am facut revert cum ai cerut am resubmis si re-rulat. Aveai oricum
niste teste picate, aceasta e submisia care va ramane. PUNCT. Temele
deja am incpeut corectura la ele am facut md5sum pe arhive si cea de
la 23:16 versus cea de la 00:22 aveau acelasi md5sum

Tine cont de ceea ce a spus Razvan, nu doar tu, ci si ceilalti studenti.