În handler am considerat prima cuantă ca fiind în prima operație (so_exec,
so_fork etc) făcută de thread. Până ajunge acolo sunt 0 instrucțiuni numărate.

Sent from Mail for Windows 10

From: Ionuț Mihalache
Sent: Monday, April 29, 2019 10:29 PM
To: Paul Olaru
Cc: Mihai Barbulescu; Sisteme de Operare
Subject: Re: [so] [Tema4][Linux | Windows] Cuantă de timp și so_exec

Eu nu mă refer la fork ci la acel so_handler dat ca parametru lui fork care va
fi executat efectiv de thread-ul nou creat.

În lun., 29 apr. 2019 la 22:23, Paul Olaru <olarupaulstelia...@gmail.com> a
scris:
Tot ce face fork() se consideră o singură instrucțiune. Dacă se epuizează
cuanta, context switch-ul se face doar după ce s-a terminat ce are de făcut
fork. La fel, dacă thread-ul nou are prioritate mai mare și îl preemptează pe
cel activ, acea preempție se termină după ce s-a făcut treaba de fork în sine.

Sent from Mail for Windows 10