Eu unul sunt familiarizat cu a doua opțiune fiind cel mai des folosită în
porțiunea de kernel Linux în care lucrez eu deci aș recomanda să o
folosești pe aceasta. Prima variantă poate fi bună în situații rare în care
condiția e într-adevăr complexă și ar avea nevoie de un nume sau comentariu.

A treia variantă nu văd să aibă un avantaj.

Deci eu unul recomand să mergi pe a doua variantă, cu excepția cazului în
care a crea funcția cu un nume relevant poate ajuta înțelegerea codului.
Dacă funcția s-ar numi "cond7", don't bother. Dacă funcția s-ar numi
"is_valid_open_request", o poți crea.