Salutare,

On Wed, 6 May 2020 at 18:43, mihai nedelea <nedeleamiha...@gmail.com> wrote:

> Buna,
> Am o intrebare legata de testele bonus de curs.
> Se adauga doar la lucrarile de curs sau si la punctajul de examen ?
> De exemplu :
> Obtin in lucrarile de curs 0.6 pct si 0.9 pct in testele bonus.
> La cele 0.6 pct se adauga 0.4 pct din testele bonus si obtin 1 pct
> (punctajul maxim pe lucrarile de curs).
> Deci o sa mai raman cu 0.5 pct din testele bonus. Ce se inampla apoi cu
> aceste puncte ramase ? Nu se mai adauga nicaieri ?

Așa cum este menționat în regulament [1], fiecare test grilă de curs
valorează 0.1 punct și se adună ca punctaj bonus notei obținută din
lucrările de curs (în total, 1.2 puncte din lucrări + n * 0.1 punct,
care se trunchiază la 1 punct, unde n e numărul total de teste de
grilă de curs).

Pentru cazul tău: 0.6 + 0.9 = 1.5p care se trunchează la 1 punct.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/notare#lucrari_1_punct

Numai bine,
Elena