From: Dorin Geman via so
Sent: Friday, May 15, 2020 3:35 PM
To: Sisteme de Operare
Subject: [so] [Tema5][Windows] ReadFile + WSAOVERLAPPED

Salutare,

Am o mică nelămurire.

Am citit că structurile OVERLAPPED și WSAOVERLAPPED sunt compatibile, deci pot folosi un WSAOVERLAPPED la ReadFile. Cu toate acestea, dacă în funcția aferentă unui structuri ov apelez ReadFile cu parametru aceeași structura ov, programul rămâne blocat pentru că nu mai primesc eveniment pe acea structură.

Fișierul este deschis cu FILE_FLAG_OVERLAPPED.

Mersi anticipat și o zi frumoasă,

Dorin Geman