La întrebarea a 3-a adresa și portul locale și remote sunt stabilite de
clientul care a dat connect. Adresa și portul local sunt pe ce ai dat
listen, adresa și portul remote e decis de client. FD-ul în sine va ocupa
un slot oarecare din tabela de descriptori, de obicei primul liber dar nu
ai voie să te bazezi că e întotdeauna așa.