TITO: Dolazimo na valst a onda likvidiramo

ZAGREB- Hrvatski reziser Antun Vrdoljak vec neko vreme radi na snimanju filma, o
jugo dikatatoru Josipu Brozu Titu. Vest da je Vrdoljak nedavno dosao, do
dokumenta kojim se dokazuje Titova namera da vrsi masovne likvidacije uzburkala
je tamosnju javnost. Hrvatska stampa tvrdi da on poseduje pismeno naredenje Tita
da se zapocne sa masovnim likvidacijama i da je prica oko filma zbog toga pocela
da bude kontroverzna. Sam Vrdoljak kaze: -Od trenutka kad sam objavio da snimam
film dobijam brojne dokumente koji ce, otkriti Tita u sasvim drugom svetlu od
onog kako ga znamo. On je hrvatskoj stampi potvrdio da je dosao u posed Titovog
dokumenta koji je bio poslat svim komitetima, od opstinskih pa navise, u kome on
porucuje kako ce komunisti imati priliku da zasednu na vlast. Tito kaze da ne
zna koliko dugo, ali najvaznije je u dokumentu, po Vrdoljaku, to sto on porucuje
svim clanovima partije da ce tada svi imati priliku da se obracunaju sa svojim
politickim protivnicima. Drugim recima, Tito je, prema tom dokumentu, dao
odresene ruke za masovne egzekucije koje su nakon toga i usledile.

http://www.srpski-nacional.com/