  From: Lyubomir Gruyitch
  To: CFFKALE ; [EMAIL PROTECTED] ; zoran.djuric ; Postojbina ;
sorabia@yahoogroups.com
  Cc: LTG
  Sent: Friday, June 30, 2006 2:05 PM
  Subject: Fwd: [sorabia] Re: [srbija_medjusljivama] Srbsko spasavanje Jevreja
uprkos fasistickoj odmazdi 1941-1945. No. 6.

  Postovani gospodine Kasicu,
  Hvala Vam sto ste me obavestili ot Vasoj licnoj, porodicnoj i varoskoj
tragediji nastaloj kao reakcija fasista na izvanredno hrabro i lemenito delo
Vaseg oca. Slava mu!

  Prenecu dr. Beinu. Uputicu ga na Vas, posto ste obojica u Kanadi, ako hoce
detaljnije.

  Zelim Vam svako dobro.
  LJubomir T. Grujic

  CFFKALE <[EMAIL PROTECTED]> wrote: