Divac: Neka druga pravila u Srbiji 22. jul 2006. | 12:18 | Izvor: Beta Novi
Sad -- Vlade Divac izjavio da je odustao od investicija, jer u Srbiji
vladaju neka druga pravila u kojima se on ne snalazi.

"Što se tiče investiranja u Srbiji, tu je priča završena. Nemam strpljenja,
ni vremena, ni entuzijazma da se moje korektne namere povlače po sudovima. U
Srbiji vladaju neka druga pravila u kojima se ne snalazim", rekao je bivši
košarkaški reprezentativac za današnji novosadski "Dnevnik".

On je kazao da je veoma ružno i da ga pogađa sve što se dešavalo u vezi s
njegovim pokušajima da kupi fabriku vode "Knjaz Miloš", a zatim i dnevne
novine "Večernje novosti".

"Shvatio sam da u Srbiji nema mesta za mene i ubuduće će me moji prijatelji
nalaziti u Madridu, gde ću živeti i raditi narednih godina. Konačno,
prihvatio sam angažman u 'Realu', potpuno ću se posvetiti radu u ovom
košarkaškom klubu", rekao je Divac.

Ministar za dijasporu Vojislav Vukčević kaže da je razočaran zbog Divčevog
odustajanja i rekao da Srbima u rasejanju niko neće moći da objasni o čemu
je reč, niti će moći da se "opere" od svega što je Srbija uradila Divcu. "Ne
znam ko je uticao na Divca da se povuče i hoću da verujem da to nije učinila
vlast već neko drugi", rekao je Vukčević za "Dnevnik".