INTERVJU Zoran Krasić, poslanik SRS-a

Ništa lično

Nije poenta mojih reči da je Ivana Dulić-Marković ustaša, već da Vlada vodi
antisrpsku politiku - kaže Krasić

"Krenuli su da me napadaju kada su čuli da idem u posetu Šešelju"

BEOGRAD - Poslanik radikala u Skupštini Srbije Zoran Krasić kaže za Press da
je, nazivajući Ivanu Dulić-Marković i njenu porodicu ustašama, hteo da kaže
da Vlada Srbije vodi antisrpsku politiku! Krasić je pozdravio odluku
Republičkog javnog tužilaštva da odbaci zahtev za zabranu rada SRS-a, koji
je zbog "šovinističkih nastupa, kleveta i laži" tražila Dulićkina stranka
G17 Plus. Krasić, inače, nije jedini radikal koji je uvredio potpredsednicu
Vlade, pošto je to učinio i njegov stranački kolega Goran Cvetanović.
- Šta da vam kažem, u startu se znalo da nema pravnog osnova za zabranu
SRS-a. Oni su se pozivali na krivični zakon koji, izgleda, ne poznaju
dovoljno. To što sam rekao za govornicom Skupštine nije i ne može biti govor
mržnje, niti izazivanje rasne netrpeljivosti - kaže Krasić.
Vi ste, dakle, očekivali ovakvu odluku Tužilaštva?
- Naravno. Čim su krenuli sa onom ludačkom kampanjom, znao sam da od toga
nema ništa. To je bio znak da su izgubili nerve.
Izgledalo je da ste i Vi bili nervozni?
- Ja sam bio predmet kampanje i to od trenutka kada je objavljeno da sam
dobio holandsku vizu i da idem u posetu Vojislavu Šešelju. Odmah su krenule
priče tipa "evo ga, isti Šešelj; ide kod svog političkog oca da se dogovore
koga će sledećeg da vređaju" i slične gluposti.
Da li ćete ponovo da prozivate Ivanu Dulić-Marković?
- Cela diskusija u Skupštini je bila političke prirode. Vlada Srbije vodi
antisrpsku politiku, i meni je bila namera da na to ukažem pažnju. Iznosio
sam svoj politički stav, ništa lično.
Kako ništa lično, kada ste rekli da su Dulićkin otac i brat ustaše i da je
ona, shodno tome, takođe ustaša?!
- Ponavljam, Vlada vodi antisrpsku politiku, a ona je potpredsednik te
vlade. Evo, pogledajte šta se dešava u Republici Srpskoj sa zločincima i
nikom ništa. SRS samo upozorava na to i upozoravaće i ubuduće.
Vređaće i dalje?
- Upozoravaće!
Kakve dokaze imate da je ministarka iz ustaške porodice?
- Tražite odgovor na nešto što nije bila poenta moje priče. Ne želim da
ulazim u to. Šta sam imao da kažem, ja sam rekao.
Zar ne smatrate da takvi izrazi snižavaju nivo civilizovane komunikacije u
Skupštini?
- Opet vi isto! Nisam ja to pričao nikom konkretno, iz Skupštine su me
prozivali i ja sam njima odgovorio.
Tako što ste proglasili Ivanu Dulić-Marković ustašom?!
- Nemojte to toliko potencirati! Publika mi je dobacivala, na šta sam
replicirao.
Da li Vam je u bilo kom trenutku bilo neprijatno zbog tih reči?
- Zašto bi mi bilo neprijatno zbog mog političkog stava?
(S. M. S.)

Antić: Sramota i bruka!

Član Predsedništva G17 Plus Čedomir Antić odluku Tužilaštva da ne pokrene
inicijativu za ukidanje radikala smatra sramotnom.
- To je sramota i bruka koja pokazuje da u sudovima imamo dobre političare,
ali loše tužioce! Podneli smo više od 30 dokaza na kršenje ustavnog prava da
se bude različit, ali to gospodi iz Tužilaštva nije bilo dovoljno. Još je
žalosnije što se čekalo 15 dana da se saopšti ova odluka. Neka im služi na
čast! - poručuje Antić, i dodaje da se G17 Plus ipak neće žaliti na ovu
odluku Tužilaštva.

http://www.novinepress.co.yu/